COBRO DE SEXENIOS POR EL PROF. INTERINO


INFORMACIÓN DE SEXENIOS


RECLAMACIÓN DEL COBRO DE SEXENIOS POL PROFESORÁU INTERÍN

SUATEA, que nel 2010 entamó una campaña de reclamación del pagu del complementu de formación (sexenios) recibió, con fecha 9 de marzu del 2012, sentencia firme del TSXA de 27 de febreru del 2012 que desestimaba'l recursu presentáu pola Alministración contra la Sentencia que, con fecha de 21 de xunu del 2011, reconocía'l derechu al cobru d'esti complementu y daba la razón a trés afiliaos de SUATEA representaos pola nuestra abogada.

Esta sentencia reconoz que los servicios fechos a l'alministración pol profesoráu interín son equiparables al del restu de funcionarios de carrera y que la formación realizada y acreditada tien que tener los mesmos efectos en tolos ámbitos.

Esta setencia, sicasí, provocó un cambiu significativu na Conseyería del que SUATEA s'alegra, pues decidió revisar toles reclamaciones que nun fueron resueltes xudicialmente y responder afirmativamente a la demanda de reconocimientu de sexenios. Esti reconocimientu, que se formalizó nuna resolución de principios de payares, ta sirviendo pa entamar l'abonu correspondiente al profesoráu interín que lo solicitare nos últimos dos años y, como nun podía ser d'otra manera, dirá reconociéndose-y a los que, ensin pidilo anteriormente lo faigan a partir d'agora.

Pa reclamar el cobru ye necesario:

  • Presentar, cumplimentáu, l'escritu que figura al pie d'esta información.
  • Comprobar que tenéis derechu a ello (más de seis años de serviciu y cien (100) hores de formación reconocíes pola alministración en cada sexeniu).

Toles persones que tean en trámite xudicial deberán esperar a la resolución del mesmu.

Documentu de reclamación a la CONSEYERÍA


RECLAMACIÓN DEL COBRO DE SEXENIOS POR EL PROFESORADO INTERINO

SUATEA, que en 2010 inició campaña de reclamación de pago del complemento de formación (sexenios) recibió, con fecha 9 de marzo de 2012, sentencia firme del TSJA de 27 de febrero de 2012 que desestimando el recurso presentado por la Administración contra la Sentencia que, con fecha de 21 de junio de 2011, reconocía el derecho a cobro de dicho complemento y daba la razón a tres afiliados de SUATEA representados por nuestra abogada.

Esta sentencia reconoce que los servicios prestados a la administración por el profesorado interino son equiparables al del resto de funcionarios de carrera y que la formación realizada y acreditada ha de surtir los mismos efectos en todos los ámbitos.

Esta sentencia seguramente ha provocado un cambio significativo en la Consejería del que SUATEA se congratula, pues ha decidido revisar todas las reclamaciones no resueltas judicialmente y responder afirmativamente a la demanda de reconocimiento de sexenios. Este reconocimiento, que se formalizó en una resolución de principios de noviembre se ha empezado a abonar al profesorado interino que lo solicitó en estos últimos dos años y, como no puede ser de otra manera, se irá reconociendo a quienes, no habiendolo pedido lo hagan a partir de ahora

Para reclamar el cobro debeis:

  • Presentar, cumplimentado, el escrito que figura al pie de esta información.
  • Comprobar que tenéis el derecho a ello (mas de seis años de servicio y cien (100) horas de formación reconocidas por la adminIstración por cada sexenio).

Todas aquellas personas que estén en trámite judicial deberán esperar a la resolución del mismo.

Documento de reclamación a la CONSEJERÍA